26 Nisan 2010 Pazartesi

The End!

Bütün bir salonu gülmekten kırıp geçirdikten sonra çekildiği makyaj odasında sessizce ağlayan bir palyaço gibi... insanın sözü geçmez, gücü yetmez bazen kendine.
(Can Dündar - Uçurum)

Hani öyle cümleler olur da, işte bu dersiniz ya... 

O tiktaklar kadar önemsiz kalır şimdi
Hayatımıza verdiğimiz bütün anlamlar
Göremeseniz de, bilirsiniz
Hiç yakın olmamışsınızdır intihara bu kadar.

(Murathan Mungan - Yalnız Bir Opera)

Büyülüdürler, büyülerine kapılırsınız... 

...hesaba katmadığı nokta, affetmek için ilk başta nasıl incindiğinizi hatırlamanız gerektiğiydi. Ve unutabilmek için, yaşananlarda sizin rolünüzün ne olduğunu kabul etmeliydiniz...

(Jodi Picoult - Taş Kağıt Makas)

Aslında siz olmayan bir siz olursunuz, sanki o duygular sizinmiş gibi...

Ölürcesine isteyen,beklemez,sadece umut edermiş bir gün affedilmeyi,
Beni af etmeni ölürcesine istediğimde anladım...

(Can Yücel - Yaşayınca Anladım) -Onsuz olmazdı zaten!-

Kolay gelir zaten yazılmış bir rolu oynamak...

Oturup saatlerce okuyabilirim bunları! (:

Acı, gözyaşı, affetmek, affedilmek, birazda intihar. Karamsar belki, ama gayet çekici ve etkileyici. ^^ 

The End mi yani şimdi? :P

Irmak

25 Nisan 2010 Pazar

Mazeretim Var Ama Benim!

Evet biliyorum yaklaşık 3 gündür ortalarda olmadığımı... Ayrıca Kuşadasında olduğumda doğru. Ama ben orda keyif çatıyormuşum gibi Tuna tarafından yapılan yorumlara kocaman bir ünlem ! ile cevap vermek istiyorum.
3 gün içerisinde 2 kere 8 saatlik yolculuklar yapmak eminim sizde de pek keyifli gelmiyordur. O duyguları ifade etmek zor, ama şunu söyleyebilirim son saatlere doğru ayağa kalktığımda bir daha hiç oturmadan yaşabileceğimi düşünmeye başlamıştım.
Tabi sonra bide bu işin kalacak yer kısmı var. Kalabileceğimizi düşündüğümüz ev kesinlikle yaşanabilir değildi. Sonuçta kimse üzeri 5 santimetreyi bulan toz kalınlığıyla kaplı bir evde kalamaz. Bu tozlar nerden çıkıyor cidden merak ediyorum.
Neyse ki otel denen şeyi birileri keşfetmiş, ama ya otelin tüm odaları doluysa? O zaman sövmeye başlayabilirsiniz. Ahh... Ya boş olan tek bir oda varsa? İşte o zaman yapılacak tek şey, kendinizi yumuşacık ve bembeyaz yastıkların arasına bırakmak.
Ve şimdi Ankara'dayım. Kuşadası'nın maviliği ve yeşilliğine karşı tek rengi gri olan bu şehirde. Temmuz'u beklememiz gerekecek, tekrar seninle olabilmek için Kuşadası. Bekle... (:

Not: Sanırım palmiyelere aşığım!
Irmak

Kısa Bir Mola

Hey Milleeeeet (:
Şu saniye itibariyle odamda oturuyor olabilmenin mutluluğuyla yazıyorum blogu!
Biraz aksattık biliyorum, hatta “yuh neredeydiniz?!” diyenleriniz olabilir. Ama malum araya bi’ günlük tatil girince tabiî ki oturamazdık kös kös dimi (: ?
Aslında tatil denemezdi benimkine. Boya badana işleri vardı evde felaket yoruldum. Ama bu fırsatla odamdaki eşyaların yerini falan değiştirdim! Annem “absürd” olmuş dese de, absürdlüğü seviyorumm (:
Irmak’a gelecek olursak, hanfendi Kuşadası’ında! -.-
Biz burada boyaydı falan uğraşalım o orda kumsalda foto çekinsin. Neyse, hesabını alırız bi gelsin de ;)

Ve size en büyük haberi verelim!
Yeni moda blogumuz açıldı!
Modafobik.blogspot.com
Herkesi bekliyoruzzzz!


Keyifle kalınnnnn !
(: Tuna

21 Nisan 2010 Çarşamba

Wall Of Tuna! -2-

Milleeeeet (:
Biliyorum, soğuttum arayı ama o kdar meşguldümki!
Sınavlar, badana ve de yeni blogun-evet doğru duydunuz yeni bloggggg! Daha sonra detaylı anlatacağız- sorunlarıyla uğraştım ve şimdi burdayım (:


Odamın duvarlarına yeni koleksiyonlar eklediğimi duyurmak istedim!
Malum ikinci yazımız yayınlandı MaddeBagımlısında (:
Ve o yazıyı yazarken esinlendiğimiz iki karakteri çizdim duvarıma!

Birincisi Arnold!
Hastayıım bu çocuğa eheh (:

Ve deee ikincisiiiii "AS YOU KNOW" Marge Simpsons (:
Tuna, "Marge'yeee hastayımmm" -Marge'yi Türkçe okuyorum-
Irmak, "Marc olmasın o?"
Tuna, "Ha olabilir =D"
Nası olmuş ama (: ?
Keyifle Kalın.
(: Tuna

19 Nisan 2010 Pazartesi

Dublaj

Çok sıkılınca oturup altyazılı filmeleri/dizileri izlediğim olur. Ama artık oturup dublajlı film/dizi izlemeye karar verdim! Bu kararımın nedeni ise sadece bir gün içinde karşılaşmış olduğum, dakikalarca beni kahkahalar içine hapseden farklı dizi ve kanallarda duyduğum 2 cümlecik.

Kahvaltı sırasında öyle boş boş gezinirken Nickelodeon'da karşılaştığım Parti Hayvanları -Back At The Barnyard- çizgi dizisinden pörtlek gözlü, turuncu ve sesi de kendi gibi bir hayli rahatsız edici incelikte olan yaratığın sarfettiği cümle ile neye uğradığımı şaşırdım!

Upuzun kahkahalarım ardından 'Ahaha peki o zaman.' diyerek kendime geldikten sonra, kahvaltıma devam edebildim. 

Ve günün ikinci bombası hiç beklemediğim bi' anda geldi. Cnbc-e'nin Türkçe dublajlı olarak yayınladığı, bulduğu her boş saate tıkıştırdığı Merlin'den -yani Möğlin'den- başka ne olabilir ki bu bomba? Ama gerçek bir bombaydı! Aklıma geldikçe hala gülüyorum... Koskoca kralın -yanlış anlaşılmasın padişah falan değil yani- dediği şu lafa bakın!

Irmak

17 Nisan 2010 Cumartesi

Cumartesi Çetenesi -4-



Milleeeeeet (:
Bu sabah epey hareketliydi.
Önce Çiğdem'in ısrarları üzerine kısa bir mangal turu yapmam gerekti.
Ardından hızlaa Starbucks'a aktık arkadaşlarla.
Taktık gözlükleri, çılgınlar gibi gezdik tozduk ve bahar güneşinin tadını çıkardık!

Deniz, "Pembe RayBan'i ben istiyorummmm!"
Sertaç, "Hayır, ben takcam -.-'
Deniz, "Ama, ama !"
Rengin, "Alalım şurdan?"

Malum sabahın köründe gözlükçüye ilk siftahı da yaptırmış bulunduk böylece..
Şu bir gerçek, gözlük insanın kişiliğini yansıtır.
Hatta psikolojide falan kullanılmalı ya bu cidden.
Mesela en üstteki fotoğrafa bakın.

En solda Duygu'nun gözlüklere dikkat, kırmızı RayBan ateşli, dostcanlısı ve de zevkli bir seçim. Özgür ruhu yansıtıyor. Sertaç'ın pembe RayBanlerine geçtiğimizde ise cesur bir imaj çizdiğini görebilmeniz mümkün(!) Üçüncü gözlük adeta "Bana bak ulen gördün mü benden daha önceee !" diye anırıyor. Ve son olarak bendeki gözlük, klasik imajdan çıkmayan ama seksapelin önde olduğu bir seçim..

"Aaaa gördün mü çocuğu pembe gözlük giymiş =O"
"O ne öyleeee? Gözlükleri gördün mü?
"Tanrımm komikler bunlar herlde gözlüğe bak!"

-Sanane len SA-NA-NE ?! =D komik insanız var mı ?!

Uzun bi' gündü ve güzeldi (:
Tabi günün sonunda iyice bozan havanın dışında -.-'

Tuna
Gözlük-RayBan
Yelek-Zara
Tişört-Pull&Bear
Pantalon-Bershka


Kendinize iyi bakın milleeeet (:
Baharın tadını çıkarın!

(: Tuna